TRÖTT?! JAA!!

Blir nog inte så mycke mera skriva idag än vad jag gjort... Tråkigt nog. Men efter detta är det nog bara för mig att krypa ner i sängen, slänga täcket över huvudet sen sova! Sen bara sova´sovasova!!! As trött, märks att man inte brukar gå upp så tidigt som tio i sex som man gör när man ska till skolan...


Men nu hoppar jag ner i sängen! Gonatt, puss

Lägger upp lite bilder då jag var blond, as mycke bilder från när jag o Nikie var i stockholm, vi hade as kul! Blonda har nog as kul! Hahha, fast har as kul nu med! Saknar våra roliga stunder Nikie!

Jag och Nikie

Nikie och jag

HAHA, Nikie och eh jag! hahahha!!

Jag och Nikie, VILL HA SOMMAR!!!

Hahha brillorna NIKIE! Hahaha älskar dem


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0