Tjenixen!

Sitter här och tråkar, ska snart välja kläder (som vanligt) men man kan ju inte gå naken heller, haha! Det blir nog jeans idag eftersom att det har snöa i natt och snöar nu! Jag vill inte ha mera snö nu... Fast dem brukar säge "bra vinter med mycke snö, en solig sommar" så bara att hoppas på det bästa!

Jag har hemkunskap nu på morgonen, vi ska göra någon past grej tror jag! Sen så är det so, matte och bild. Sen slutar jag, as nice. Alltså slutar jag tjugo i två (för er som vill veta)... Jag ska nog hem till Rinat sen hämtar mamma mig vid typ fyra så drar vi till träningen. Jag ska börja träna typ runt fem så ingen mening att ta bussen halv fyra då!

Men nu ska jag lyssna eller dunka musik här hemma och välja kläder! Jag kör en gissnings "dagens outfit"!

Dagens "giss" outfit;

* Jeans, blåa med hål i.
* Tröja kanske någon lila (älskar lila)
* kofta, kanske en vit?
* En massa smycken, hihi!

Ha en bra dag ni som går i skolan eller är på jobbet!

Pusss 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0