Tipsar linda, haha!





Jag tänkte tipsa lite om "naglar"...

Jag vill ju ha hur långa naglar som helst, eller nej inte så långa.. Men vill ha långa och fina.. Men för att få dem starka och så måste man klippa dem ofta innan man kan börja spara ut dem. Eller iaf fila naglarna. Sen för att dem ska bli starka och inte gå av så jätte lätt är det jätte bra att käka b-vitamin. Jag började för två veckor sen ungefär och äter varannan dag ungefär. Dem är redan bättre, käns det som.

Nyss målade jag dem genomskinliga och det är bra för då blir dem starkare med naglack. Jag satte även dit lite blommor (vita) och sedan tog jag vitt naglack med en pensel och målade lite prickar. As snyggt! Det går att göra allt med naglar, man behöver inte ha jätte långa!


P U S S A R


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får starkare tänder av att dricka mjölk också, för det är kalk, lika som B-vitamin :D / amandabjörkman

2010-02-02 @ 14:22:01

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0