Tillbaka från veterinären...

Måste bara säga det där om bloggen först! Den där rutan med kryss syns bara i ett internet men inte i mozilla firefox tror jag det heter? Hehe, men jag bryr mig inte om den. Min blogg men vem tänker på den??

Ja vi var ju hos veterinären med min lilla katt Tiger. Han hade eventuellt "vingelsjukan" och den går inte att bota.. Så jag blev väldigt ledsen. Men det var ju inte säkert att han hade det! Men allt verkade tyda mot den sjukdomen. Min lilla gulleplutt, han är tio år men han ska inte behöva lämna oss redan! Jag kan inte skriva om detta mera blir bara ledsen!

Ska snart på träningen och det är as kallt... Fan alltid när jag ska träna är det as mycke minusgarder! Det går inte att träna då ju och tävling i helgen också... Men nu ska jag byta om! Lägger upp lite bilder på mitt hår idag (lockar) hihi!

En bild på mitt vanliga hår



En bild på mitt hår idag!







Med hjälp av blött hår (as bra inpackning) och en knut på huve så tada, lockigt! Juste bokade klipptid idag också den 21 Januari, ÄNTLIGEN!








Kommentarer
Postat av: sannapuss'

designen blev jättefin :)<3

haha klipptid på min födelsedag :D

2010-01-05 @ 15:49:55
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0