Sover hos min älsklings Rinat!

Förlåt för att jag bloggar så sent. jag mobil bloggar dessutom. Ligger just nu brevid Rinat och vi snackar lite skit, haha. Ikväll så träffade vi Johan och Emil och kollade film och snacka lite. Efter det så tog vi bussen hem runt nio och då käka vi mat. Haha jag skulle ta ketchup och det kom på hela Rinats mobil, snacka om av jag skratta men den stinker just nu. Haha. Sen så satt vi och snacka med hennes mamma om en massa saker, mys! Rinat och Sussie (Rinats mamma) hade vatten krig, haha snacka om att jag skratta, sen halkade Sussie och då skratta vi så tårarna spruta, iaf Rinat. Men bloggar mera i morgon. För nu ska jag och min älskling sova, eller ja iaf försöka. Brukar bli lite fnitter först. Haha, godnatt på er P U S S E N

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0