Solning!

 

Många säger till mig "vad ofta du solar, det är inte bra, sola inte för ofta?!" Nej, klart man inte ska sola för mycket eller för ofta.. Men när jag väl solar så gör jag det 3/4 gånger på en vecka för att färgen ska hålla längre och att man ska bli fint brun! Så om man ska sola så gör man det mycket på en vecka... Då kanske många tror att jag gör det massor, men det är ju just den veckan! Sen nu ibland kanske jag solar lite då och då men för att behålla färgen så klart! Så mitt tipps är att, sola mycket en vecka men sedan ta det lungt, man kan sola ibland någon gång sådär, då bilder nog bra ska ni se!






P U S S A R


Kommentarer
Postat av: vera

vart solar du? :)<3

2010-01-28 @ 21:16:11
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0