Seg morgon!

Jag är så seg just nu... Jag orkar typ inget, jag somnar runt tio varje kväll jag är så trött.. Liksom orkar inte hålla mina ögon vakna.. Men när klockan sedan ringer är jag lika trött. Jag fattar inte varför det är så. Blir lite less på det faktiskt. Någon som har ett bra tipps? Ska kan ske börja käka b-vitamin och c-vitamin?
 

 

Ja man får väl testa lite. Fast b-vitamin är ju till för hår/naglar.. Kan behövas det också!

Ska klippa mig idag, wihooo! Har längtat så. Kommer nog få klippa av ganska så mycke. Typ 3/4cm.. Men det är bra att ta i på en gång! Haha. Efter jag klippt mig ska jag och Rinat sola. Hoppas vi får dubbel solarium så man kan snacka med någon! Hahaha!

 

Jag tänkte ju ha en "frågestund" idag. Kanske inte har så många läsare. Men dem som vill fråga mig för göra det hela dagen idag till 20.00. Har jag inga frågor så svarar jag inte på dem, hahah!

Men nu ska jag fixa mig och så, bussen går som vanligt kvart i åtta. Igår fick jag springa till bussen! Inte kul, håret blåste nästa iväg..

Men vi hörs efter skolan! Pusss

// LindaPettersson


Kommentarer
Postat av: ----

när hade du sex senast och med vem var det?:P(L)

2010-01-21 @ 15:41:15
URL: http://gaybloggen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0