sådär!

I morgon så har jag sovmorgon tills nio, min buss går kvart i nio så kommer dock komma tio minuter försent! Men spelar inte mig någon roll! Sen så har jag ingen B-engelska eller So så slutar vid tolv i morgon! Hahaha så jätte skönt ska ni veta, eftersom vi fick börja på en fredag.... Veckan blir nog ganska så lugn, träning i örebro på Tisdag och sen på Onsdag träning på isstadion! Tror det blir vila på Torsdag eller bara köra lite slideboard, åker till Norge på Fredag, tror jag! Kanske tar ledigt på Fredagen för att få packa och ta det lungt och fixa allt inför Hamar!

Ska träffa Rinat i morgon efter skolan vi ska ner på stan lite snabbt sen så får vi se vad som händer på kvällen! Men som sagt SLUTAR TIDIGT! Wihoooo...

Men nu ska jag hoppa ner i ett varmtvarmt bad och känna att kylan försvinner, jag fryser hela tiden... Men inte konstigt nu när jag stått ute as länge!


Saknar alla redan! Får se vissa träffar man nästa helg tror jag!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0