Så sent och fölåt, men håller det jag lovar!

Ja nu är jag hemma från en lång dag hos lilla Rinat! Vi pluggade och köpte mango och lite gott. Mys och testade lite saker (haha).. Men nu lägger jag upp bilder från helgen, bättra med bilder än text, eller vad tycker ni?!

NORGE BILDER 15-17 JANUARI♥


As nice bana!

Adam, Joel, Jag och Nikie (Nikie gömmer sig.. Hahah)


Mamma och jag, haha man såg ihopp tryckt ut i speglarna i
omklädningsrummet.. HAHA

Glada jag, hahaha! FAIL

Jag värmer upp

HAHA vad liten jag ser ut (bjuder på den)

Jag, Nikie och Adam, hahaha bästa, fast Adam blunda!


Jag laddar upp mera i morgon! Dags att sova lite nu, väldigt efter trött eller vad man ska säga!

Godnatt!

/ Linda Pettersson


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0