ROMME!

Wihooo, idag så var det Romme och det vara as kul! Haha!

Jag och Tove gick upp halv sex och fixade i ordning allt. Vi kom lite sent till bussen eller ja fanns typ inga platser kvar förutom LÄNGSTFRAM!!! Så vi satte oss där, haha! Vi kollade en film på bussen och lyssnade musik. När vi väl var framme gick vi och bytte om och sedan var det bara ut och köra! Först körde bara jag, Emma och Tove lite! Men sedan träffade vi på killarna, åkte typ i stort sätt tillsammans hela dagen! As kul. Vi fikade också, varm choklad, mums, tack Daniel! HAHA!

Men lägger upp lite bilder (många bilder på mig och Tove, stå ut! Hahah)

Jag och Tove på bussen

Toves fötter och en min fot, haha!

HAHA, glada Nick!

HAHA, Daniel, lillskiten

Annéa och Emma, sötnosar!

Annéa, Emma och Tove, haha vad gör hon? SÖT

Jag och Tove älskar att vara fula, haha!

HAHA, älskar dig Tove!

HAHA kolla hur Sebbe sitter, hahahahahhahah!





Ska käka nu skirver nsart en jätte rolig NYHET! Läs om en halvtimma igen!

P U S S A R!


Kommentarer
Postat av: vera

måste inte ni ha hjälm?! fusk :(((

2010-01-28 @ 21:12:34
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0