Rinat gästbloggar! :)

Linda sov hos mig inatt som vanligt! ;) Men nu spelar hon wii med mina systrar! Så passar på att gästblogga lite snabbt!

Ville bara säga att Linda är min absolut bästa vän och hon betyder väldigt mycket för mig! Har aldrig haft en kompis som förstått mig bättre och som jag känner mig så bekväm med. Jag älskar henne och ingen ska ta henne ifrån mig! akta er! :)

Och juste! Israel i sommar kommer bli så jäkla underbart! Linda får träffa min sjuka släkt då tihi! ( tröga ) ;)







Våran fina hund Rocco som tyvär är i Israel hos min släkt... :(



När vi simmade bland delfinerna i Israel! As fint!



Sista bilden på Rocco då. Gammal bild men han är så söt!



/ Rinat ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0