Rinat gästbloggar igen! ;)

Skulle bara lägga upp lite bilder från Israel! Jag och Linda längar sååå mycket till sommaren nu! Vi båda ser fram emot att få träffa min släkt and have some fun! ;) Så tänkte dela med mig lite av min saknad!



Rocco och hans lilla lya, han har de mycket bättre än dom flesta hundarna där som inte har något hem!



En liten del av Jerusalem...
Vi gick till glagomuren, dit många går varje dag och ber! Det finns en sida för killar & en för tjejer!



Innan man går "in" så måste man tvätta händerna...



Flaggan...:)



Och..Marknaden som aldrig tar slut...



Där pappa bor, haha han har banan träd på sin tomt! :) Ska bli kul o se om dom har blivit så stora att de växer frukt där nu! Hoppas! :)  ( Pappa på bilden )



Aw en liten Rocco med hundögon ;) Han gillar att de är svalt inne, jobbigt ute i värmen för honom...



En syna goga, ehm stavning? ;) Haha aja, men alla har väl hört talas om det? De är ju dit man går och ber. De va jätte fina fönster och så men tyvär ser man inte de på bilden så bra.



Roshanikra, som ligger vid gränsen till Libanon.


Nu ska Linda blogga lite men njut av bilderna! För de gör jag! ;)

Ha de bra / Rinat Efraim ♥




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0