Plugg och ny skidjacka. Kanske sälen med Tove?

Go'kväll på er sötnosar!

Idag så var det skolan och det gick ju bra förutom att det rann om min näsa helka tiden, usch! Vill vara frisk, vill ju träna en massa i morgon nu när det gått så bra och allt! Menmen ska träna ändå!!!

Efter skolan så drog jag till tuna park och där träffa jag pappa, vi gick till stadium och köpte en jacka till mig som jag ska ha på torsdag till Romme och om jag ska med Tove till Sälen eller nu vart dem ska! Hoppas jag kan hänga med, skulle vara as kul! Men beror på när dem åker, haha så jag inte har tävling eller något! Efter vi vart på tuna så åkte vi och fixa lite annat skit, fick nya pjäxor också, nice!

När jag kom hem så pluggade jag lite, har prov antingen Onsdag (men blir nog ej så, har någon annan sak dag) så blir nog på Fredag, men bra för mig! Haha, efter jag pluggat gjorde jag lite varmchokladsås med vaniljglass, mums!


Just nu sitter jag och lyssnar musik och tare lungt! Ska kolla lite kläder tänkte jag, hihi! Vill ha alla mina kläder från h&m nu! Orkar inte vänta! Haha...

Lägger ut en liten bild på min jacka, as nice var den! Och skön, haha!

Syns ej mycke där.. Men ni kommer nog få se bilder på mig med jackan på, haha!


Men nu ska jag kolla runt lite, P U S S A R

Jag idag, innan jag stack till skolan!

Haha, jag och Rinat när vi labba på No:n idag! Söta vaa??
Vi måste skaffa såna glasögon alltså, haha!!


 


Kommentarer
Postat av: Rinat

Fin jackan va! :) & fin bild på dig!

Ojoj där kom våra heta ansikten i bild ;)<3

2010-01-25 @ 20:51:07
URL: http://rinatefraim.blogg.se/
Postat av: sofia

rinat & linda är söta!!!

2010-01-25 @ 20:51:55
URL: http://sofiaperneblad.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0