PLANER TILL SOMMAREN! FÖR TIDIGT? nej....!

Hejsan!

Jag och mamma har vart i örebro och hämtat 1.60 säng till mig och en soffa! Allt gick bra och så. När vi var på väg hem så lyssnade jag på musik och började tänka! Och kom på en plan som kommer gå RAKT igenom! (hoppas jag)

MIN PLAN!:

Om jag lägger undan hälften av mina pengar jag får i månade ända fram tills Juli. Då kommer jag ha fått ihopp cirka 7/8000kr... Och då kan jag hänga med Rinat till Israel i två veckor! Flyg dit och hem är INTE dyrt sen boende har dem där (tror jag) sen så det penagar som blir över går till mat eller andra saker som jag vill köpa där! Om jag inte kommer iväg till Israel så har jag väldigt mycke pengar att SHOPPA för! Så det gör ju inget om man inte komemr iväg.. Men jag vill dit och ååh jag vil dit nununu!!! Jag snackade med mamma i bilden och hon sa att det var en bra idé! Hahaha smarta jag! Eller vad tycker ni?

Lägger upp en bild som jag tog från Rinats bilddagbok (bilden är från Israel)!

FINASTE!





nu ska jag ladda upp lite bilder från nyår! så hörs snart!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0