Onsdag 27/1

Igår så skulle jag ju dra till Tove och det gjorde jag ju, haha! När jag kom till henne flumma vi lite sen gjorde vi pannkakor som blev as dåliga! Tove kan inte göra pannkakssmet, haha! Så vi gav upp typ, haha.. Sen så snackade vi lite med Sebbe och Jesper, så vi skulle ses. DÅ var dem emd Nick och Nico så vi bestämde oss för att vara hos Nick! Jag och Tove gick över till Nick och gick dit med Sebbe och Jesper. Vi kollade på film, eller ja kollade ej mycket, snackade och lite sånt. Efter en stund ville Nick och Jesper ha milkshacke.. Så dem gick upp och började men dem blev inte klara, så alla gjorde det! HAHA!

När vi skulle ge den till Jesper så la vi i en köttbulle, hahhahhaha! Inte så gott kanske? Men iaf efter det så skulle alla dra klockan var då halv tio. Så alla gick ut, Nick hängde med oss för han skulle tända sina raketer! Eller ja, en av dem och den var ju kul, haha! När alla skulle sklijas utom vi fyra som var från början (Jag, Tove, Sebbe & Jesper). Efter ett tag skulle dem gå åt ena hållet och vi åt andra! Då skulle jag och Tove göra något, men vi ramlade! HAHHAAHA!

Ja sen när vi kom hem fixade vi lite saker sen sovasova! Skulle ju upp halv sex, shit, hahhaa!

Min gårdag! Tack för kvällen alla!

P U S S A R


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0