OKEJ?

Jag måste bara fråga en sak... Hur kan man lyssna på sån här musik? Det är inte ens musik? Det är SKIT, hahaha.. Nej men ärligt! Techno är en sak, kan vara nice ibland med detta? Vad har folket tagit sig till. Hörde vissa av låtarna i sommras, men usch. Nej aldrig!


Vad är det för bra med denna låt? Höra om hur pinsamma riktigt fjortisar är?
Haha skrattretande.

Och den här då? Haha låter som smurfhitts man lyssna på när man var liten!
HAHA pinsamt!

Den då? Haha, fast den kan stämma in på såna fjårtisar! Haha!

HAHA okej?? Ja men den var ju kul. Sånt dem sitter och dunkar till?


HAHA, nej nu rorkar jag inte mera! Haha, menmen nu vet ni vad som får en FET



HAHA, men nu måste jag packa! Så skriver hos tove mitt hjärta!

P U S S A R

Kommentarer
Postat av: aha

Dom sjunger ju om dig, lilla söta ...

2010-01-28 @ 18:13:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0