Nu får det vara nog!

Alltså förstår inte gubben att man blir ledsen? Bara för att man åker iväg och tränar i en annan stad och sedan kommer tillbaka dagen efter så ska man väl fortfarande vara välkommen!

Idag så var tränaren helt dum! Sa inget till mig idag var bara så dryg och ja dum! Jag blev faktiskt ledsen. Skönt nu trippar det mot att byta klubb. Slippa den avundsjuka klubben...

Lägger upp lite skridskobilder innan jag ska hoppa ner i ett varmt bad!

Jag i Karlstad

På träningen (haha då man hade kul)

På träning..


Nu ska jag bada, kanske skriver senare! Fick iaf ledigt på fredag! Skönt!


Kommentarer
Postat av: Nathalie Christensen

Snacka om att vi upplevde träningen idag olika x)

Men alltså, helt ärligt, så kanske det inte är så konstigt om det blir lite fel när man åker iväg och tränar, då blir det ju som att han inte duger åt dig, utan att örebroarna ä bättre...



Men aja, inte mitt problem, eftersom att det känns underbart just nu.

Men jag vet precis hur du känner, har ju känt i stort sett så själv. <3

2010-01-13 @ 20:37:19
URL: http://nathach.blogg.se/
Postat av: malin

linda, skriv inte dumma saker om min pappa på din blogg. det kanske är gunnar du menar, men utan min pappa hade ni aldrig kommit igång och börjat åka skridskor för det är han som har varit på varända träning sen ni började när ni var små. utan honom skulle det inte bli några tävlingar eller träningar. utan honom skulle inte ni ha något EIK. så enkelt är det. så nu vill jag att ni slutar att kasta skit i ansiktet på honom, för han har gjort och gör väldigt väldigt mycket för er för att ni ska kunna få träningstider, skridskor o allt sånt. och när någon gör så mycket för en, då slänger man inte skit i ansiktet ¨på den personen sen.

ni ska veta en ska, min pappa lägger ner mer tid på er och eran skridkso än vad han har tid att lägga ner på oss här hemma.

så snälla, sluta klaga på honom.



kram på dig

2010-01-14 @ 16:40:12

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0