NÄR VÄXER TJEJERNA UPP?

Ja nu måste jag bara få skriva en sak som jag tycker att det flest tjejorna borde känna igen sig i! Jag blir bara så j*vla trött på detta så det är knappt sant!

Om det är två stycken som bråkar, tjaffsar, snackar så är det mellan dem TVÅ och ingen annan. Om man ska snacka med varandra och säga som man tycker eller om man tjaffsar om något ska man väl inte dra in någon mera! Eller om jag t,ex skulle säga en sak till en annan tjej som sedan går och säger det vidare.. Eller om man bråkar och sedan går man coh hämtar sina kompisar för att den ska kunna skrika på den som står själv. Om man är inne i en konversation och sedan drar den andra in en till som kanske inte har någon som helst aning om vad det handlar om, så blir det bara mera fel! Och bara för att två bråkar ska ju inte den enas kompis blir arg på den andra som inte gjort något!

Men ni ska veta att så är det i esklistuna. Alla ska vara så dumma mot alla, eller bara försöka vara bäst. Tror dem att man får mera respekt om man håller på som man gör?

Alltså jag blir bara så arg och jag vill verkligen flytta från esklistuna väldigt snart. En skit stad, om man träffar en ny kompis eller något så kanske den säger senare då man lärt känna den lite bättre (innan jag lärde känna dig så sa en massa att du var hora, player, dryg osv) alltså jag tycker det är så lågt! USCH hatar esklistuna...

Nu har jag skrivit av mig en massa!

GODNATT!

// LindaPettersson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det nog i alla städer. :p



Träningen var hur kul som helst, taggatagga inför Gävle, dunka på bara, HAHAH

KRAAAM på dig<3

2010-01-20 @ 21:51:22

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0