MERA SAKER PÅ POSTEN SNART!!!!

Har beställt lite smått igen! Eftersom att jag inte hittade en vinter jacka tills vintern så fick jag ta dem pengarna att köpa en vår/sommar jacka! Haha då passa jag på att köpa ett par brillor också! Hihi, smarta jag!


Jackan jag beställt i den färgen, älskart!

Och brillorna! Hihi, i like!






" Träningen gick as bra idag och hoppas på att det går bra i helgen! Idag var det inte så jätte kallt så det var as kul att träna! Men dock i helgen ska det bli as kallt, så vissa lopp kanske ställs in eller förkortas.. Tråkigt nog! Men lördag kväll hoppas vi på nice!


Nu ska jag fixa lite inför i morron.. Första skoldagen (BORING)!!

Kanske skriver senare! annars, puss så länge


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0