LÄXOR!! Redan?!?

Alltså det är andra dagen vi går i skolan (vi började i fredags)... Vi fick våran första läxa i FREDAGS!! Det är engleska så sitter här och läser någon bok. Sen ska vi jobba med den på onsdag! Så tråkigt, tycker engleska är värdelöst, as tråkigt och har faktiskt ingen lust att lära mig det! Men, men nu ska man plugga denna termin, vill ha mycket bättre betyg än förra gången...

Klockan nio börjar "spårlöst" Jag sko nog kika på det efter det blir det slagga! De förra tisdagarna så hade jag sovmorgon till tio. Men nu börjar jag klockan 8.20 fast då slutar jag tjugo i två! Förra gången halv fyra! Så ändå skönt!

Skulle bytt skåp idag till underskåp. Men ska ha mitt skåp brevid Rinat ist, mycke roligare!


Var på stan idag och handlade lite småå och gott!

* Brunpuder (dels tills sommaren)
* En halsduk (ganska så tunn, våren/sommaren)
* Ett flätat läderarmband (as mjukt och snyggt)
* En stickad tröja typ grå/lila (kommer nog bild i morgon, ha den då?)


Det var det jag inhandlade! Hahaha, inte så mycket men det kändes bra, förutom att den stickade kliade lite... Menmen bara att vänja sig!


Nu blir det nog snart spårlöst, kanske skriver senare!

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0