Hemma och är sjuk, snyft!

Godmorgon på er!

Jag har ju som sagt vart lite förkyld men igår i skolan var jag så trött på att sitta och snörvla hela tiden! Så imorse när jag vaknade käne jag mig lite bättre, men det varade inte länge till! Ska ta och sova bort min dumma förkylning. Ska be pappa åka iväg och handla isglass, frukt och dricka! Haha... Jag somnade sedan om efter jag gått upp och sagt till mamma att jag stannar hemma. Vaknade åter igen vid åtta... Så la mig och läste lite sen gick jag upp och bakade scones, mums! Så nu är jag väldigt mätt!

Idag blir det väl plugga mera till provet, haha bra att man är hemma och kan plugga lite då! Lite fusk men ändå bra!! Ska även ta itu med engelskan, hatar det! Men det måste väl göras! Ska nog ta ett varmt bad sen och baka chokladbollar, haha! Sugen på något hela tiden. INTE BRA!

Får inte träna idag! Usch, jobbigt! Men kommer nog kanske köra något ändå, måste hålla mig i form nu! Får inte tappa något..

Kommer nog bli en hel del inlägg idag, haha men hoppas det går bra?
Tog en dagen outfit bild nyss, haha!

Dagens "sjuk" outfit;

Haha, ja det var ju mycket till outfit!

* en tröja
*bh
*trosor


Haha, men var bara tvungen! Haha! Men skriver lite senare, ska fixa lite nu och ska testa att fixa lite saker på bloggens design, hihi!


P U S S A R

Kommentarer
Postat av: samma som förut :D

ojdå någon som har lite kläder ? ;D haha :) <33

2010-01-26 @ 16:37:54
Postat av: erik

heeet!!

2010-01-26 @ 17:01:20

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0