Hemma från en as bra helg!

Hejsan!

Nu tänker jag berätta om min underbara helg i Gävle i Hagaström.

Lördag;
Jag åkte som sagt till mcdonalds med mamma och där väntade vi en stund på alla dem andra! Köpte en macka där också, haha! I bilen så dunka vi musik och vi hade as kul. Lyssnade lite på musik och somnade en stund. Nikie väckte mig och sa att vi var nästan framme. Haha och då så försökte vi hitta dit, men haha vi lura in oss någonstans i Gävle och sa att vi köpte bananer, men det gjorde vi också! När vi väl var framme så var det bara att köra. 500m gick jätte dåligt hade ingen ilska eller var inte alls snabb i benen.. På 1500m så vet jag ej om jag fick pers. Men det gick och kändes iaf bra!
Efter tävlingen slutade jag tvåa, så det var ju bra!

När vi kom till hotellet så duschade jag och började fixa mig lite, Natha duschade också och Nikie var lite hos oss också, fixa håret, haha! Vi gick sedan ner runt halv sju och käkade mat med alla skridskopolare, haha! Det var pasta och det var helt okej! Efter vi käkat drog vi typ ner och körde en "kort lek".. Nej men man ska suga in luft sen ska den andra ta det och sånt där! Haha, Erik var as dålig, haha! Han släppte hela tiden. Sen kom Putte och sa att han och Erik skulle dra hem till han. Så då sa jag, Nikie och Natha att vi skulle hänga med. Haha orkade inte vara kvar på hotellet! Så vi väntade på Joel som bor granne med Putte typ och så fick vi skjuts av Joel syster Lollo, hon var bra på att köra, men vi skämta med henne hela tiden, tror hon fick körkortet i november eller något, kommer ej ihåg. När vi kom till Putte så skulle vi inte vara där, haha! Så vi gick hem till Malin, där var det mys (någon bild kommer sen)...
Runt halv tolv så börja vi traska hemmåt eller ja till hotellet. Putte, Erik och Joel hängde med typ till en järnväg inte alls långt från hotellet. När dem sedan skulle gå hem till sig (gå tillbaka hela vägen) så gick vi mot hotellet,å från hotellet haha men vi gick in på statoil och käkade eller tog en fika, hahhhaa! Mitt i natten. Sen gick vi vidare hemmåt!
Min L Ö R D A G !

Söndag;
Klockan ringe runt sex så vi gick upp och packade allt och satte på oss lite kläder. Gick och käkade as god frukost, mums. Sen tog vi det lite lungt och jag skulle kolla på tv! Ah och sen så var det typ någon kod som man skulle trycka in (rumsnummret) och jag trodde man skulle trycka in den koden för att kunna kolla på tv:n och för att dem skulle kunna veta att jag hade rummet.. Men så jag tröck in koden och på kom en porrfilm, haha så jag tröck fort på trean och kanalen som jag kom in på var typ på i en sekund. Sen när vi skulle gå från hotellet så sa han att jag skulle betala 110:- för den där J*VLA kanalen. Men då får man ju skylta lite mera om det! Jag var inne på kanalen i en sekund, usch! ARG jag blev... Menmen, kul var det, hahahaha!
Vid tio gick första start och jag körde 500m lite efter tio. Det gick mycket bättre idag än igår fick tiden 48.08 och mitt pers är 48.06 så inte långt ifrån, haha! På 1000m fick jag 1.43 något och slog pers med två sekunder, wihoo! Slutade tvåa idag igen, haha!
På vägen hem var det bara sovasova.

Nu kommer lite bilder, tog en massa egobilder, haha! Kanske kommer någon?

Jag och Nikie, flumm i hissen!

Erik och jag, hahah! stolt han é!

Jag, Nikie och halva Natha! Haha i hissen efter vår långa vandring
hem, trötta, hahaha!

Haha frös om fötterna efter jag kollat på dem andra, haha!

Gissa rumpa, haha nej men Nikies, haha!

Jag! Haha.




Men nu ska jag fixa lite, hörs sen!

P U S S A R

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sa mamma då, då när ni fick betala 110:-

2010-01-24 @ 20:11:16
Postat av: erik

fan vad snygg du e linda :)

2010-01-25 @ 17:20:43

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0