Hejdå!

Nu så ska vi snart åka, jag ska byta om och blåste nyss håret! Käkade lite och ja nu vill jag sätta mig i bilen och åka iväg! Älskar att åka bil det är så skönt. Lika dant när man åker till Holland fast med buss, det är såå kul! Wihoo!

Men lägger upp lite bilder på mig just nu så får vi se om jag kan blogg!

Dagens "bil" outfit;
* Vit t-shirt (h&m)
* Svarta leggings med dragkedja (vila)
* en ljusblå kofta (monki)
* Vita converse

Jag just nu.

Inte platta håret typ, därför är det "yvigt"

Haha slick!

 

Nej nu måste jag göra klart det sista! Åker om en halv timma! Ha det bra och kan säga att jag INTE finns på mobilen. Men ni får ha det så himlarns bra och jag ska ha det as kul!

 

Puss// LindaPettersson


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0