Godmorgon!♥

Hejsan!

Hann inte skriva igår, kom hem ganska så sent och var tvungen att packa upp lite sen somna. Jag hade iaf en as bra helg och ni får veta alla ikväll! För har lite brådis!

Det är någon "anonym" som undrar en sak så man kanske ska svara?

" Vem var den där Daniel du sov över hos och grejer?"

Svar; Hahaha, ja det var min kille då, men inte nu! Men jag vill inte vara så öppen i min blogg om just förhållanden och saker. Så därför skriver jag inte om jag ska till min kille eller till ja någon annanstans! Men nu har du fått svar, synd bara att du inte skrev vem du var!

Men nu ska jag kolla kläder bara en halvtimma på mig ungefär, SHIT! Hahhaa,..

//LindaPettersson♥





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0