Godmorgon solstrålar!

Jag vill bara säga att jag har as ont på mina framben (säger man så?) Haha, aja, men har skit ont, är nog sen igår dock. Idag så vaknade jag med lite halsont, varför går det inte över?!

Idag blir det först skolan, hoppas på att det går bra, något labbprovs grej, haha! Efter skolan skulle jag träffat Rinat en snabbis, men hon är sjuk, krya gumman! Så då åker jag direkt till Daniel, vi ska kolla på PARANORMAL ACTIVITY! Shit kommer skita på mig, hahha! Men vid halv sex ska jag träffa Tove, Sebbe och Jesper och dem.. Men vet ej beror på hur allt blir! Senare blir det typ hem och packa!

Kanske skriver när jag är hos Daniel!

Måste fixa mig klar nu,

P U S S A R

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har frågestund i bloggen, så FRÅGA vetja! <3

svar kommer så småningen om att stå i bloggen!

2010-01-29 @ 08:54:43
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0