Godmorgon på er sömntutor!

Jag är vaken och känner mig väldigt pigg! Gick upp vid sju och hoppade in i en dusch! Har sminka mig, fixat håret och käka frulle! Men inte valt kläder! Men det är lugnt för bussen går om 45minuter! Så kanske om en kvart kan man börja rota i garderoben! Antingen blir det jeans eller strumpbyxor (100) med någon längre tröja... Är lite små hostig men det är väl för att man har dragit in så mycket kallluft i lungorna. Men det går nog över ( I HOPE )!!

Jag ska ner på stan idag med Rinat och sen ska jag hitta på något annat! Tror jag, eller ja vi får se lite!


Fastnade inte på bild idag kan jag lova! Så ni får en gammal! Hihi!

En glad Linda, fast jag är inte glad idag... Lite ledsen!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0