Godmorgon på er lyckostar!

Haha, ni får sova men inte jag! Fast jag ska ju kanske sova lite i bilen, iaf lyssna på musik en massa! Ska lyssna på Melizza Horn, fastna för hennes låtar igår när jag bada! Åh man bara försvinner när man lyssna på den och om man blundar, love it!

Håller på att koka te nu för jag har ont i halsen (alltid jag) sen rinner det ur näsan hela tiden... Varför just jag! Ska käka frulle i bilen, hatar att käka tidigt på morgonen! Hahah..

Lägger upp en bild på mig just nu!
Dagens "bil" outfit;
Leggings med dragkedja där nere (Vila)
Vit tröja med knappar på (JC)
En kofta, grå (Kommer ej ihåg)
Och en svart mössa.


Fösöker spara på mitt hår så jag inte ska platta det så mycket!
Därför har jag lockarna (ej mina egna) sover med knut!
Hahaha!

Men önska mig lycka till idag på tävlingen!

P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0