Godmorgon på er babys!

Jag är vaken, eller har vart det ett bra tag nu! Men jag har börja sovit väldigt hårt ska ni veta! Min mobil hoppar nästan när jag vaknar, haha det blir en sån hög signal på den på morognen! Menmen, bara att sega sig upp!

Hoppas på en bra dag igen, idag blir det först skolan sen direkt till träningen, wihoo! Hoppas på lite mindre blåst och inte så mycke snö som ligger kvar på isen (var ej mycket igår, men lite)... Men det blir nog bra hur som helst!

Denna vecka ska mina solbrillor komma också! Jag vill ha alla mina sommarkläder nu! Typ min jacka, bikini, skor, klänningarna! Åh vill ha dem nunununu! Men brillorna skulle iaf komma v.3 så det är ju denna vecka!
Kommer ni ihåg dem? I love!

Men nu hörreni ni, så ska jag fixa kläder, idag så vet jag iaf vad det blir! Haha, fixade det innan jag bloggade, smart va??

Dagen outfit;
* Ett par strumpbyxor (100 den/ h&m)
* En vit kofta, som går över rumpen (bikbok)
* En typ lila/grå tröja som är ganska hög i halsen.
* En svart halsduk (Indiska)
* Toffs och en massa smycken (eller lite ringar och armband)

Min outfit, haha! Hoppas ni kan föreställa er den!

Pusss på er

// LindaPettersson♥

Kommentarer
Postat av: Louice

Lååter som en kanon dag..men sommar kläder redan? Du kan väl inte ha bikini nu? :) Kram på dig

2010-01-20 @ 08:44:01

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0