godmorgon alla glada!

Jag har trixat lite med min ipod, försökt att få in lite musik och så! Sen testade jag o lägga över musik från Jennys ipod... Men det gick ju sämst ska ni veta! Usch, hoppas hon vaknar snart så hon kan hjälpa mig... Vill ha musik på den nu, annars är den ju onödig tycker jag!!

Jag ska snart börja städa mitt rum (tråkigt men nödvändigt) sen så blir det kanske ut och gå? Skulle vara väldigt skönt... Blir iaf att se "Avatar" ikväll med Rinat och Tove. Alla säger att den är bra, så då är det nog värt att se den! Ska även spela wii mot Rinat! Klart att jag kommer vinna? Jag är bästa på spel (nooot)...


Men nu är det nog bäst att ta tag i rummet innan mamma blir mera arg! INTE KUL! Hahhaa!


PUSSAR PÅ ER


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0