Godmogon!

Fölåt för att jag inte skrev något igår.. Men jag kom hem väldigt sent efter en as bra träning! Den bästa jag vart med om vill jag lova! Ska nog börja åka mera till Örebro och träna!

Ska ta ledigt på Fredag från skolan, väldigt skönt vill jag säga! Vi ska vara i Örebro runt två och sedan åka vidare till Norge!

Igår så var jag på stan med Tove och Rinat, vi käkade glass på donken (jag blev sugen på bilden) och sedan gick vi till JC. Där köpte jag en vit tröja och en korsett (bild kommer)..

Idag så ska jag nu till skolan, vi har idrott idag... Efter skolan blir det buss till träningen och sedan hem och pluggapluggaplugga!

Men nu ska jag fortsätta att fixa mig lite! Skriver senare ikväll eller från datan i skolan!

 

Min "korsett"


Syns ej as bra.. Men den är ganska kort och blir nog as snygg
till sommaren!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0