God morgon!

Åh vilken fin blogg jag har! Nu är det min egna! Såg att det var något konstigt på den men tror Vera kunde fixa det! Ni fick hennes länk så kolla gärna in där! Haha och där fanns även min länk, hihi!

Idag vid ett ska jag till veterinären med min katt.. Han käkar aldrig och han var as tjock länge sen typ den senaste veckan är han as smal.. Usch älskar honom. Men idag får han hjälp och det blir jag glad över!

Nu ska jag äta lite frulle hade jag tänkt. Ikväll blir det träning och i morogn kanske Tove och Rinat sover häääär! Vi får se lite!



Kommentarer
Postat av: Vera

jag ser inget kryss?:)

2010-01-05 @ 12:51:15
URL: http://veraapuss.blogg.se/
Postat av: vera

jahaa nu ser jag. Testade att gå in på explorer. JAg har ingen aning om hur man får bort den, men man ser den inte om man använder det andra internet Mozilla firefox :)<3

2010-01-05 @ 12:56:05
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0