Dag två "tävling"

Käkade nyss frukost, mamma väckte mig klockan sju (trött)... Men ska snart sätta mig i bilen och fara mot isstadion! Det gick helt okej igår även fast vi körde i minus tjugo grader! Jag kom etta på 500m (ett guld) och femma på 1000m och ligger sammanlagt fyra... Men idag är det lite varmare och jag ska köra 500m/1000m idag igen! Så gäller nog att jag MÅSTE vara snabb och ha mera krut i benen! Fast igår på 1000m så hade jag blivit anmäld till fel tid!! Så jag hade ingen draghjälp när jag körde.. Hoppas på det idag iaf!!

Men nu måste jag sticka! Tror att Sussie skulle komma vid åtta, gäller att vara klar då! Hihi...


Jag just nu! Lite trött kan man väl säga!!




( Juste, ska eventuellt till Hamar i Norge nästa helg, så kul! )







Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0