Bloggar lite sent (förlåt mig)

Tjenixen pixen på er!
Rimma det? Nej, ingen aning!

Idag så flöt allt på i skolan, vi hade typ ett "läxförhör" fast jag tolkade det som ett prov. Vi hade på skelettet och huden, tror inte det gick så väldarns bra för mig.. Men bara bita i hopp och inse allvaret i det hela! Efter skolan så fick jag och Rinat springa till bussen och vi hann precis med den! som tur var.
Tog bussen till träningen (fick nästan inte plats, var så mycket folk)... Iaf, träningen gick as bra idag igen, och våran tränare var så stolta över oss! Taggad inför helgen i Gävle och ska bli så kul att få träffa alla igen, wihooo!

I morgon så ska jag sova hos Rinat, men görst klippa mig sen ska vi sola och sen blir det pluggaplugga med plutten (Rinat).. Det vara s länge sen jag sov hos henne. Känns as konstigt för jag gjorde det typ varannan dag förut sen nu typ inget.. Men tur att man sover med damen i morogn då! Haha.

Ikväll så käkade vi vofflor och det var väldigt mums!! Jag har även gjort ansiktsmask och det känns bra nu efter!

Men kanska skriver snart igen, ska inte sova nu det lovar jag!

Funderar på att ha en frågestund? Typ i morron, några som är intresserade?

// LindaPettersson

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0