Ändå nöjd med dagen!

Go'kväll på er!

Jag har nyss käkat middag och har vart på banan nästan hela dagen! Därför har jag inte kunna skriva!

Imorse så ringde klockan vid åtta så jag låg kvar i sängen ett tag och sedan gick jag upp och käkade frulle. Sen så tog vi det mest lungt sen satte på oss kläder och åkta och handlade och jag och Nikie gick och kollade i klädaffärer, haha det var as kul att säga "hej" till alla som jobbade där. Sen tänkte vi "undra om dem fattar att vi är svenskar eller hör vad vi säger" HAHA! Iaf efter det så handlade vi mat och ddrog efter till banan. Köpte inträdningskort och kikade runt lite. Efter det åkte vi hem och käkade pastsallad, mums!

Jag körde mitt första lopp typ vid halv fem, haha! Jag fick inte så bra tid på 500m men fick en bättre tid på 1000m.

500m; 46.28
1000m; 1.37.32

Något sånt dära!

Men skriver i morron eller senare för nu äre tårta och chokladpuddng! HAHA!

Pusspåer och natti

// LindaPettersson

Kommentarer
Postat av: .....

vem daniel vare du skrev om att du sov över hos o grejer ?`:)

2010-01-18 @ 07:30:00

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0