AJAJAJ!!!

Ååh det värst jag vart med om! Var hos tandläkaren idag och dem lagade mina framtänder (bakom dem) och bedövningen tog inte riktigt! Så gjorde as ont... Sen när jag kolla mig i spegeln hade jag botox läppar, haha helt gratis! Men dem är dock inte kvar längre.. Sen när jag skulle dricka vatten nu när jag kom hem så rann det ut för min överläpp är ju helt borta! HAHAHAHA! Skratta as mycke!

Ska ej till träningen idag (suck)... Ska träna lite hemma för ingen idé att anstränga sig mera om man är lite sjuk, speciellt inte i denna snöstorm!!!

Jag just nu;

Åh funderar på att köpa bruna linser? Vill ha brunare ögon! Skulle vara as snyggt! Men blir nog till sommaren!

 

Men ska käka lite nu och sp, skriver snart igen!

P U S S A R


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0