Åh äntligen!

Nu kan man äntligen blogga! Käns så konstigt när mna inte kan bara för det är fel på sidan!

Igår så tävlade jag i Stockholm. Efter jag kört 500m så fick jag så ont i bröstet och det gjorde ont att andas (har ju vart sjuk)... Så jag strök mig från hela tävlingen (suck)... Så jag blir hemma idag! Lycka till ni andra!

Idag blir det väl städa rummet och sedan hämta ut paketen från h&m, hoppas jag får ihopp med mina pengar nu... Sen måste jag ringa dit och ändra storlek på min jacka. Jag råkade ta 36 men ska ha 34... Hmm, hur smart får man vara?

Men nu ska jag käka frulle. I morron ska jag sova hos Rinat och sen ska vi gå på stan med Tove också tror jag, myys! Får pengarna idag eller i morgon, toppen! Måste handla present åt mamma också, hon fyller på torsdag!

P U S S E N

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0