Åh äntligen har iaf lite kommit!

Jag har städa mitt rum klart och pluggat lite fysik.... Gick väl ändå bra men får läsa på lite mera ikväll.. Prov i morgon!

Vid ett så åkte jag, Jenny och pappa och hämtade ut lite saker från h&m och ja allt var dock inte med.. Men men det kommer nog snart hoppas vi! Jenna hade bara en bikini överdel kvar medans jag har en klänning och jackan kvar (tror jag)... Det jag fick nu var skorna (kanske ska lämna tillbaka) en klänning, glasögonen (kanske tillbaka) och min bikini! Det som jag var osäker på blir nog kanske lämna tillbaka.. Haha, allt mitt gick på 1094:- tror jag (med de grejor som inte kommit än också)... Men deet är bra att ha saker till sommaren, så man är redo sen!

Bild på klänningen;

Vill vara brunare!
En bild på bikinin (ignorera min kropp)

Visst är bikinin fin? As fin när man blir brun sen!

Nu sitter jag och käka glass. Ska snart packa sen åka till Rinat. Sover hos mitt hjärta idag ist, mys! Ikväll kanske vi ska träffa Emil och Johan i slagsta. Får se vad som händer där, men som sagt måste plugga lite också. Men har ju sovmorgon i morgon så man kan ju sova lite längre, smart? JAAAA!!

Men nu ska jag blogga lite på bubbleroom, haha! http://llpettersson.bubbleroom.se kolla in där med, snygg bloggdesign tycker jag, gjort den själv! Duktiga jag!

P U S S E N

Kommentarer
Postat av: ida lundholm

den där bikinin är as fin (Y)tänkte beställa den men ska beställa en annan :) <333

2010-01-31 @ 17:41:44
URL: http://idaalundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjock

2010-07-02 @ 13:20:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0