2010.01.01

2010 är nu här!

Hoppas att alla hade en bra nyårskväll! Min var rolig och as bra! Det var kul att träffa lite folk man inte träffat förut! Ska be Rinat skicka över bilderna till mig! Min kamera är ju sönder så tog bara med hennes o Annas... Menmen lite mssa bilder blev det!

Jag kom nyss in har vart ute och så! Ska kanske till grannarna sen och basta! NICE, då blire väl att rulla sig i snön (dock)! Haha!

Hade ni några nyårslöften eller? Jag och Rinat ska inte käka godis bara engång i veckan! Så jag käkar idag! Sen inge mera denna vecka (super lätt)... Eller nej inte om man MÅSTE ha choklad...


Men nu ska jag hoppa ner i ett varmt badbadbaaad!


PUSSAR


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0