Vaknade med solen i ögonen!

Åh det var nog det bästa med hela morgonen. Att solen lyste in och att jag hade drömt innan att det var sommar, en riktigt varm sommar! Hihi, men när jag väl tittade ut så var det fortfarande lika mycke snö.. Menmen den försvinner nog snart får man hoppas!

Som sagt så åker jag till Holland idag. Bussen går sju från Örebro så vi sticker typ halv sex hem ifrån.. Vi ska sitta på bussen i 19timmar! Men man soiver ju sen går upp då man ska åka båten, hihi! Åh det ska bli så kul! Jag kommer typ inte kunna skriva så mycket blogg.. Men jag kan låna en data hos den familjen jag kommer få bo hos. Det fick jag iaf göra förra året, haha!

På lördag kväll/natt typ vis tolv något så sätter man sig på bussen igen på vägen hem! Men innan det blir det fest med alla, hihi! Det är fanemig as kul vill jag lova! Ska låna mammas kamera så kommer nog fota väldigt mycket!

Men nu måste jag fixa allt. Skriver innan jag åker så skriver i eftermiddag! Ha en bra dag!

P U S S A R

Gjorde bilden igår på mig och Rinat! Älskar dig tjejen, kommer att sakna dig och Tove!




Kommentarer
Postat av: Rinat

Jag älskar dig meeeer!<3

2010-02-24 @ 11:27:51
URL: http://rinatefraims.blogg.se/
Postat av: toveeeeeeeeeee

kommer sakna dig mest, tomt utan dig!<3

2010-02-24 @ 18:02:40

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0