stor shopping med Rinat!

Ja jag har inte shoppa på as länge (förutom det från h&m) men iaf... Så jag och Rinat åkte ner på stan efter skolan och gick runt lite.. Vi fikade även på Smak och vi tog en varsin kladdkaka och jag tog en latte också, mums!

Jag tycker att bilderna får tala för sig själva!


Min kladdis! Mums... Avis?!

Min latte med kanel, det var as gott, haha!

Tasta Kenzas sko som dem säljer på stan, dem var as konstiga i modellen.
Sen ser dem as stora ut, ser det där ut som 37? Nej och dem var lite stora...

Mina skor som jag köpte på h&m storlek 36, as sköna! Hoppas dem är
vita länge, haha! Men dem får jag vänta med att använda tills våren kommer..

En stor vit tröja från h&m och ett par legging från Vila med typ något mönster i.
As nice!

Ögonbryn/frans färg, svart! Färgade nyss ögonfransarna, det blev as bra.
Men ska färga snart igen så dem blir mörkare!

Två ansiktsmasker. Den bruna (chokladmasken) gjorde jag ikväll, ska göra igen
senare typ på söndag! Den andra är en varm mask, nice!


Det var allt jag handlade idag, ska ner i morgon igen ska kika på en ny bh! Jag måste ha en snart, haha även fast man har 1000st! Iaf det behövs!

Men nu ska jag fortsätta att fixa lite,

P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0