Godmorron på er!

Ja sitter här med ny blåst hår och ska snart springa iväg o platta det lite grann. Idag så ska jag nog ta på mig något varmt för det är åtta minus, burr! Jag som vill att våren ska komma snart, blir galen!

Efter skolan som sagt så ska jag träffa Rinat. Hon ska köpa en tröja på bikbok sen får vi se vad som händer. Vi ska ju eventuellt baka cupcakes, mums! Sen ska vi även plugga lite för vi har prov på Torsdag och det är om andningen och matspjälkningen.... Usch, hoppas på att det kommer gå bra! Jag vill försöka få VG på det men jag har så svårt att utveckla mina svar! Men men, man får försöka iaf, det är det bästa!

Tänkte lägga upp en bild på hur mitt hår ser ut när det INTE är plattat! Ni kanske inte kommer se någon skillnad, men jag lovar er. Det syns faktiskt i verkligheten. Menmen nu ska jag platta håret så hörs efter skolan eller haha på engelskan idag!

Ja, jag utan att platta håret!

Det är inte fin det kan jag lova er. Syns ej så bra på bilden.. Men det är yvigt eller vad man ska säga!


P U S S A R

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0