SÅ TRÖTT! VILL BARA SOVAAA!!

Ja som sagt kom jag hem vid halv elva igår så då var det bara att tvätta bort sminket och sedan hoppa ner i sängen. Det värsta var att jag hade sovit lite bilen och då när jag tvätta bort mitt smink så blev man ju pigg! Hallå Linda, vattnet väckte dig, haha! Men så jag somnade lite efter elva.. Någon gång vid två så vaknade jag av något som jag inte kommer ihåg. Sen när jag skulle somna så lät min hemtelefon typ "plup,plup.plup". Jag bara, va fan är det som låter nu då!! Så jag kollade runt lite sen så hitta jag det tillslut. Slängde ner telefonen på golvet och då lät den ännu högre! Så tog upp den och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men den slutade iaf att "pluppppaaa"...

Vilken natt säger jag bara, värsta på länge! Nu är mina ögon jätte trötta!

Efter skolan idag så ska jag träffa Elin och lilla Molly! Sen så vet jag inte vad jag ska göra... Kanske träffa Rinat, beror på hur jag mår efter...

Men nu måste jag blåsa håret och platta till det lite, så vi hörs senare! Kanske hinner skriva ett till inlägg innan jag går, kanske på outfiten, men det lutar på mina nya jeans..!

P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0