Rinat Efraim imorgon!

Åh typ as länge sen jag träffade mitt hjärta Rinat! Jag skanar henne så. I morgon så ska vi plugga ner på stan o fixa en sak sen så ska vi kanske baka cupcakes. Men ska iaf bli väldigt mysigt att ha en måndag med henne. Saknar henne och vi träffade senast i fredags, men och? As länge sen nu (suck)...

Sofia ska kanske fixa om lite på bloggen med min header så om det blir lite fail så vet ni ju varför! Jag måste ta en bild någon gång som är lätt att skära ut och som blur snygg att ha där framme! Menmen, om det blir partey nästa helg kanske man kan passa på att ta en bild då? Ja vi får sikta in oss på det!

 

Syrran ska ha datan nu och jag ska nog hoppa ner i ett varmt bad efter jag käkat! Så hörs i morgon bitti!

P U S S A R


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0