PLUGGAPLUGGPLUGG!

Jag är redan trött på skolan! Prov i morgon och det känns inte så kul så tummen ner för det men hoppas på att det går bra ändå!

I morgon så ska jag träna i Örebro så kommer inte kunna blogga efter typ sex i morgon, men blir såklart på morgonen och innan!

Tre bilder på mina nya jeans och min tråkiga outfit för dagen! Haha!

Framifrån, är i cafeterian.. Lite suddig bild (Rinat den dåliga fotografen, haha!)

Från sidan också suddig bild, haha!

Bakifrån, haha! Ja visst var dem fina? Dem är as sköna!

Dagens;
Vitt linne-  Ginatricot
Svart tjocktröja-   BikBok
Jeansleggings-    Vila
Blåa converse-    Nilssons


I morgon så slutar man halv tolv. Då ska jag och Rinat ner på stan och jag ska testa ett par helt vanliga svart pumps, dem är as snygga! Ska köpa dem nästa vecka om dem är sköna! Dem är väldigt höga, men jag älskar dem!


(skriver senare)




P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0