Ont i halsen...

Ja som sagt i morse så hade jag ont i halsen, inte skönt vill ja lova! Jag hade ställt klockan så jag gick upp o tog ett varmt bad och sedan väckte jag Rinat och Elin. Vi käkade lite frulle och sen så fixade jag mig lite och drog till Anton. Han typ sov när jag kom, haha!

Vi gjorde inte så mycket kika lite tv och han gjorde en äcklig smothie... Hahha ni vill nog inte ens veta vad det var i den, lovar er! Typ vid ett drog vi ner på stan och dätr träffade vi Luke. Träffade även en massa andra och sa hejdå till allt folk!

Som sagt så åker jag till Holland i morgon kväll, så i morgon blir det att packa, handla och en massa sånt, ändå kul!

Men ska käka lite nu har vart på träning, så jag skriver senare!


P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0