Mobil bloggar!

Hejsan, är med Rinat och Tove vi ska käka lite. Vi kollade nyss film och myste. Innan Tove kom så käka jag och Rinat lite godis och kakor men nu dags för lunch, haha! Jag kommer som sagt inte kunna skriva ikväll ska ju träna i örebro.... Det ska bli as kul, ser fram emot det. Jag kunde inte blogga i morse för blogg.se funkade inte, snacka om att jag blev arg, hatar när sakerna inte funkar! Skolan gick helt okej idag, det gick fort men ändå segt.... Kom en bit på vägen på min uppsats i teknik. Den ska vara klar innan lovet men vi börja med den förra veckan och man måste skriva en massa.... Hur hade hon tänkt att man skulle hinna? Aja nu ska vi käka sen blir det att träna. Om jag inte kommer hem så jätte sent kanske jag hinner blogga. Annars gör jag det i morgon och förlåt för att det bara blir ett inlägg idag.... Ha en bra eftermidda, puss/ lindapettersson

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0