Linda ♥ Skor

Åh nu har jag kolla en massa snygga skor, typ dreglar så dags att avsluta kikandet! Lägger upp några skor och en väska som jag hittade.

Svarta och enkla.

Söta & snygga ballerinaskor, snygga till fest. Ej för enkla!

Också ett par sötnosar! Men mera till vardags!

Alltså bara för heta, om jag köpte dem skulle jag ta bort remmen. Dam fanns även i zebra och med silver nitar också snyggt!

En snygg väska, typ vill ha den nu!

Också ett pat söta rosa fest ballerina. Kan nog även användas till vardags.

Haha, dem där var ju bara för söta! Vill ändå ha dem, lite små coola!


Nej nu klarar jag INTE av mera! Så nu ska snart syrran få datan så vi hörs i morgon bitti!

Sov gott, godnatt

P U S S A R 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0