Linda har lockar!

Haha ja, jag brukar ju alltid platta mitt hår för det står ut lite smått här och där! Men inatt sov jag med en inbakad fläta och det blev faktiskt helt okej. Om jag sover med två inbakada flätor blir mitt hår verkligen as stort! Haha, så jag ska nog bara ha en!

En tjej frågade om det gjorde ont att ta hålet i örat och om man hörde något när det gick igenom brosket!

Svar; Nej det gjorde inte så ont för jag sköt mitt hål, men om man pierca i örat så kanske det låter, vet ej! Men man har ju ont nu efter, jag som har luggen bakom örat drar ju handen där bakom hela tiden, haha! Lite klantigt att ta på det örat då, men man vill ju att det ska synas! Haha.

Hoppas du är nöjd med ditt svar, kramis!

Jag ska snart sticka iväg till skolan, blir tyvärr ingen "dagens outfit bild" idag, men kanske ikväll. Beror på! Efter skolan blir det stan ska shoppa lite och så. Sen hem och fira min mamma!





Haha, ja lite bilder på mig, kanske ej ser mina lockar så mycket, menmen, dem finns där iaf! Pappas dåliga kamera på datan.

Men ska fixa mig klart nu,

P U S S A R


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0