Kommer att blåsa iväg idag!!!!

Åh shit vad det blåser ute. Inte kul och känns som om jag kommer blåsa iväg! Det kommer iaf inte att sluta lyckligt, tror jag!.... Eller vad tror ni?

Jag har iaf fixat mig, bara kläderna kvar (som vanligt). Ni kanske tycker jag är tråkig som inte lägger upp bilder om dagen outfit. Men nu får önska lite om vad ni vill ha på min blogg, annars skriver jag ju bara, haha! För att utveckla bloggen så måste man få höra vad andra tycker, eller vad tycker ni? Så bara att kommentera hur mycke ni vill, det glädjer mig ska ni veta!

Efter skolan blir det direkt mot träningen och hoppas på att det inte blåser så här mycke då! Om det gör det så får vi se hur det går att åka, man kanske får köra något annat inomhus, så det bli en ordentlig träning!

Jag vaknade och hade jätte ont i örat och visste inte varför, sen när jag tog på det kom jag ihåg att jag tog ju hål igår, hahahahhaa! Smart ja e va? Nej det är jag inte. Menmen, så blir det och det gjorde as ont att tvätta, man vågar ju knappt ens peta på det? Hmm, jaja det går nog över snart om några dagar!

Nu ska jag öppna min stökiga garderob o se vad som hittas idag?! Låter det bra, ehm NEEJJ!

Ha en dunder bra dag, en bild på mina älsklings skor. Om två helger blir det nog party med Rinat och Tove, får se vart det blir. Men hoppas något kul ställe. Behöver verkligen få dansa av mig, NU!


Bara älskar dem, ni har inte glämt dem vaa??


P U S S A R


Kommentarer
Postat av: Beundre till din blogg:)

Heej Linda älskar din blogg!!! Den förgyller verkligen ens vardag. Läser den varje dag fast jag har massa läxor att göra, kan inte låta bli bara;) gillar när du lägger upp bilder på vad du tänker köpa och dagens outfitt:) MVH en av dina blogg beundrare<3

2010-02-03 @ 14:35:49
Postat av: Elin =) 17 och mamma till Molly<3

du tog den bilden bara för att reta mig va :O haha:P <3<3<3

2010-02-03 @ 16:45:31
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: fia

Jag tycker att du ska lägga in på dagens outfit då o då... sen tycker jag att du ska ge musiktips..

eller lägga in lite musik då o då..

har ´läst din blogg hur länge som helst. men jag tycker att den börjat bli lite tråkig bara texter hela tiden.. annars tycker jag om den jätte mycket.

pussaar

2010-02-03 @ 17:43:36
Postat av: Hannah

Vore kul med mer bilder :)



Btw, gjorde det inte ont att göra den där piercingen? Hörde man hur det knakade i brosket? ;)

2010-02-03 @ 22:05:26
Postat av: T

ojoj sicka höga klackar.....:O

men oxå otroligt snygga......;D

2010-02-03 @ 22:36:45

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0