Inte tränat än...

Jag har inte kommit ut än och tänker nog vänta ett tag för nu är det snöstorm... Alltså JAG VILL INTE HA MERA VINTER NU! Kan de inte fatta det..

Jag vill ha vår, sommar allt som man vill ha! Lite sommar bilder kanske inte skulle sitta helt fel, eller?

Visst har man förändrats? Haha, ser ut som en liten tjockis där, haha!

Hahah tjockkis där med, haha!

Jag och Nikie!

Eskilstuna kyrka, haha!

Jag i Öland med familjen!

Jag och pappa, haha!

Mums!

Ja en rolig bild, kommer en på syrran också, haha!

Jag hann dock inte hoppa, haha men syrran han! Haha!



Ja det var lite sommar bilder. Åh vill ha sommar nu! Vill ha värme, bara kunna springa ut till poolen och bada och sola en massa. Åh längtar!!!





P U S S A R

Kommentarer
Postat av: malin Wickström Uknow

haha sommaren -09 ni med er var bara bäst<3 sundbyholm aha (vist hette det så??) hahahha fan va kul vi hade! hår klippning o hål i örat haha! åååååå saknar sommaren så jävla mycket<3 sommaren med er kommer bli mer av i sommar lovar ja<3<3

2010-02-13 @ 12:55:01
URL: http://sattsapajvc.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0